En lördag

Alla andra vaknar säkert runt den här tiden men själv har jag vart vaken 3 timmar redan. Har vart ute i stallet nu på morgonen, har haft varenda fodring, in-och utsläpp dom senaste dagarna sen i onsdags eftersom Malin är nere i Flyinge med 3 av hästarna. Ledig idag och självklart har jag 10 tusen saker inplanerade, lägga i lite mer färg i håret, försöka hinna sola, dammsuga och plocka rätt på kläderna, ta in hästarna och packa inför imorron, Örebro en sväng oså blir det väl Statt ikväll. Skulle vara bra om jag han klämma in en powernap också, men de är inte så troligt och mamma ville att vi skulle äta tillsammans, herregud, redan nu får jag nog stryka något..

Igår råkade Madde och jag ut för samma sak, båda var iväg för att slinga bort utväxten (hos olika frisörer) men blev det någon skillnad, nej inte direkt. Madde är det mest synd om, mig syns det iaf lite men hennes hår är det inte någon skillnad alls på, så där slängde vi dom pengarna i sjön.

Vilket flumminlägg, hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback