Det kunde gått illa

Sitter på jobbet och har lunch, så för att fördriva tiden utan att somna så uppdaterar jag lite här. Vaknade imorse med jordens böld under ögat, en vagel! Ögat var så smalt så jag knappt såg något och jag var tjutfärdig för att jag visste att jag skulle iväg och jobba. Kom hit och såg ut som ett riktigt mongo, Karin trodde att jag hade blivit slagen. Nu ser jag väl mer eller mindre helt ok ut och tur är väl det, ont gör det ju forfarande men de överlever jag, jag ber till gud att det inte blir värre till imorron!!
Ikväll eller imorgon ska jag antagligen få mina däck bytta på clion, tack för det, höll på att köra av vägen igår efter att jag hade kommit 200 meter från lägenheten..

Dax att baka lite mer baguetter, jag är ju i brödet idag.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback