De gäller att hinna med så mycket som möjligt

Var iväg och tävlade imorse, i Hammarö, red en 1.15cm, Milli tyckte att det var fjuttlågt men hoppade glatt ändå och gick ut med 0-0 fel och slutade till slut på 4.e plats. Den hästen måste vara en av dom coolaste som finns, först står hon som om hon vore sjuk och man undrar vad det för fel på henne och hur man ska få liv i hästen. Sen sätter man sig upp för att rida och hoppa fram, DÅ blir det minnsann sprutt på henne, väl inne på banan är hon tokfokuserad och det är bara att styra, jag gillar helt klart den här hästen =) Både synd och inte synd att jag inte hann rida 120, men med det hala underlaget kanske det var lika bra, det kommer ju fler tillfällen, Örebro nästa hoppas jag.

Väl hemma var inte dagen slut för de, pappa hade fixat iordning en lasagne tills vi kom hem och 15.30 var det bara att sätta sig i kassan och börja jobba..P och S kom ner och hälsade på mig oså även Madde, de gillas!

Allt de jag skulle hinna med igår hans inte! Men färgade håret så nu är jag nöjd, jag och Madde åkte sen hem till mamma och pappa o fick mat där, jag rullade ur huset nästan men någon solning, städning eller Örebro blev det inte, men det är en ledig dag imorgon med så.

Nu ska jag gå till sängen och fortsätta sova, somnade såklart i soffan och vaknade till nyss.

God natt!



Kommentarer
» emelie

tänk att min "lilla" pippis bebisar skulle gå så långt=)

2008-10-20 15:03:56
URL: http://emlyb.blogg.se/
» FRIDA

jaa tänk du hur det kan bli, både milli o miramis :)

2008-10-20 23:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback