Starten på v.48

Idag höll min lilla älskade skrutthund på att dö, nej det var inte riktig så illa men det kunde ha slutat så. Hon knaprade nämligen i sig en massa råttgift för svårbekämpade råtter och möss när vi var i stallet. Som tur var såg vi det och fick ut det hon hade i munnen just då, ett samtal till veterinären och i nästa sekund satt vi i bilen dit. Väl där fick hon kräkmedel och botemedel och om en vecka blir det återbesök och blodprovstagning. Tack gode gud att vi såg det, annars hade hon börjat fått inre blodningar och ni kan nog räkna ut resten själva..

Ella

Idag fick jag också kjolen jag beställde för nästan en månad sen- bättre sent än aldrig, hmm.




Känslan man aldrig vill ska förvinna =)


Kommentarer
» Anna

fy va otäckt det där med råttgiftet! lilla bella ;P

skönt att det gick bra iaf =)

haha, fick du bara kjolen eller hade du fått svar på mailet jag skickade?

2008-11-25 11:20:29
URL: http://annfor.blogg.se/
» FRIDA

Anna: jaa lilla snuttan =)

nej den kom bara igår, fick aldrig nått svar :P

2008-11-26 00:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback