Näst bäst

Ojoj nu måste jag lätta hjärtat och samvetet om helgen och skriva av mig. Fredag kollade vi bara på en massa dåliga filmer hemma hos P.
Lördag skulle bli lugn, bara lite vindrickande och inget mer, ingen utgång, inget, och hur tror ni att det slutade? På Wickan, med för många (huuur det nu blev så?) glas i kroppen vilket resulterade att det blev alla slags fyllor på en och samma kväll. Det fanns inte en ända rätt hjärncell i mitt huvud den kvällen tror jag så alla som utsattes för att träffa mig i lördags, GLÖM MIG och lite till, förutom det snälla för det menade jag nog förmodligen.
Igår gjorde jag inte mycket för världen, låg mest på P.s soffa med Madde, S och N, kollade enbart på film och åt en massa onyttigheter- en riktig söndagsdag.

Idag var det tillbaka till verkligheten igen, bytte pass med Karin och jobbade idag, och jag måste bara säga det, vad jag hatar måndagar, iallafall när man jobbar förmiddaspasset. En allmänt stor röra är det kort sakt, eller så är det för att jag inte är van att jobba de.
Efter jobbat blev det en tur ut till Milli och efter det hem till P för att kolla film, blodigt värre blev det idag.

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback