Mini resa

Imorgon ska jag ta mig längre än till Örebro eller Karlstad, Malin och jag ska nämligen till Göteborg på shoppingtur. Ska blir kul, var riktigt längsen jag umgicks med henne och kul att se lite andra affärer än dom gamla vanliga. Får hoppas att jag hittar något till personalfesten som är på lördag, har beställt en klänning men med tanke på att kjolen inte riktigt kom när den skulle så vågar jag inte chansa på att den kommer fram i tid heller. Skor är ett måste också, både vinterskor och ett par nya pumps, i princip alla mina är trasiga på ett eller annat sätt och borde egentligen lämnas in på lite service.

Nu ska M och jag sova, godnatt hörrni=)


Malin och jag på personalfest förra året

Kommentarer
» emelie

Ingen globen för er i år?

Puss

2008-11-26 22:19:26
URL: http://emlyb.blogg.se/
» FRIDA

emelie: neej, vi åker till scandinawium. själv då? :)

2008-11-27 10:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback