Ingen träff idag

Ingen lägenhet köpt idag i alla fall. Den var helt okej om det var så att jag var tvungen att ha någon men nu är det inte ett måste så. Köket var minimalt, avlångt som en korridor och jag fick klaustrofobi bara jag såg det! Så nej tack, letandet fortsätter. Jag sitter ju inte i sjön och det finns ett antal personer som erbjudit mig boplats, haha. tack.

Nu ska jag sova, när hände det senast att jag gick och la mig innan kl 00, men halsen svider och huvudet exploderar snart så idag finns det inga alternativ.

Kommentarer
» Anonym

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/18432839.htm?ca=8s



kolla på blocket. finns lägenheter där. beror ju på vad du vill ge för en om du ska köpa.

2008-11-06 13:45:35
» made

har du också börjat blivit sjuk eller vadå :S? bara inte ja som smittat ner dig... du förresten i morgon, vi har sovplats hemma hos min kusin efter klaras! så slipper vi sova ute på bänkar iaf ;)

2008-11-06 15:20:24
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
» FRIDA

"anonym"; jo kollar där varje dag, men har inte hittat nått bra. tack för tipset =)



madde: jaa, så typiskt bara för att jag har fullt upp hela helgen :( okej det är bra iaf=)

2008-11-06 21:46:39
» Sofia

Gumman, du vet att du alltid är välkommen till mig:D Även om jag kanske har lite väl litet för två... haha. Love

2008-11-06 22:37:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16879

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback