Heldag i Göteborg

Göteborgresan igår var bra, åkte 6.15 och kom hem runt 20.00. Så överdriven mycket shopping blev det inte för mig, men jag hittade det jag behövde, 2 par skor, en klocka, underkläder och linne. Inte en ända julklapp inhandlades men det tar jag imorgon om jag inte är uppsatt på nått pass då?
Klänningen jag hade tänkt ha på lördag kom igår, ska sy om den lite så blir den nog helt dugligt att ha.






Susanne på jobbet fyllde år igår och Cissi har fått en liten dotter, så passar på att säga GRATTIS till er idag!

Kommentarer
» sandra

nejnuu är det p-fest på lördag?! ÅH kul!! haha.

2008-11-27 16:30:39
URL: http://peaks.blogg.se/
» FRIDA

sandra: jaa det är de, jaaa :D du skulle vara med!! ;D

2008-11-28 10:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback