Hej igen

Dåligt med uppdatering på några dagar nu, har inte hänt mycket mer än vanligt, har jobbat, varit hos min lilla häst och umgåts o kollat på en massa mer filmer, har väl aldrig sätt så många filmer som på den senaste tiden.
Idag var jag iallafall ledig efter 6 dagars jobb och då säger man alltid "ska sova så mycket jag bara kan" men det är ju som vanlig, inte en lugn stund. Vi vaknade runt 10 idag sen känns det som att jag har suttit i bilen den mesta av tiden. Imorgon är jag också ledig faktiskt (ska inte säga för mycket) och har inget inplanerat alls men ska väl fortsätta packa lite. Madde, P och S var här och hjälpte mig i torsdags och körde iväg alla lådor till mamma och pappa, så nu är det bara dom stora sakerna  och kläderna kvar i princip.






Pink- Sober

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback