Halloween

Då var det slut på den här helgen igen. Igår spökade vi ut oss och åkte till Jossan på halloweenfest, jag iklädd sjuksköterskeutstyrsel.. Riktigt rolig fest med mycket blandat folk och olika utklädslar, allt från turtels till bebis. Sen skulle vi vidare på Statt, Maddex2 hade försvunnit så jag fick knalla in med P. Var man utklädd fick man gå in gratis så för min del var det bara att gå in,kvällen igår kostade inte mig många kronor, vinet var det rena reapriset på och på Max ruinerade jag mig inte heller direkt, tänk att det är så för en gångsskull! Vi kunde inte vara värre än alla andra helger så sjävklart syrde vi efterfest, hemma hos mamma och pappa i huset.

Idag har det varit en vanlig söndagsdag, låg här och kollade på film till klockan blev 12 och allt öppnade så vi kunde åka iväg och äta, en sväng ut till Milliskruttan och nu ikväll har jag jobbat, de är väl klart. När jag kom hem efter jobbet hade också Ella kommit hem igen och hon uppriktigt sakt skrek när hon såg mig, gud vad jag tycker om den lilla varelsen, att man får sånna känslor för en liten hund =)

Imorgon tog jag ett extrapass på min lediga dag, så det är väl lika bra att krypa ner i sängen och mysa lite med Ella, "sista" dagen för imorgon kommer mamma och pappa hem.


Lägger in alla bilder imorgon, så länge får ni sen den här.


Steve och Emelie från efterfesten

Kommentarer
» gingerjennifer'

nu vill ja ju se bilderna:) kram

2008-11-03 18:07:23
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/
» Anonym

gingerjennifer; nuså finns det allt några =) kraam

2008-11-04 00:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback