Ekologiska? 10:-?

Idag var jag tillbaka på jobbet igen, inte allt för pigg men jag lyckades ta mig igenom dan. Testade pepparkakor på rasten för att se vilken som var godast dom ekologiska eller dom för 10:-. personligen tycker jag dom för 10:- så nu vet ni vilka man ska köpa.


Ikväll var det ju ett avsnitt av "Bonde söker fru" igen. Den ända som är rolig att se på är Peter, var på samma tävling som honom i 4 dar isomras och han är inte alls som han är på tv, var i alla fall inte då. "I vanliga fall" är han mycket snyggare och man kan inte tro för 5 öre att han är bög- vilket är synd, jag skulle inte tacka nej till den gården, dom hästarna, lastbilen osv osv. Men där har man ju som sakt INGEN som helst chans, så jag får väl göra som en person en gång sa till mig, åka runt och leta efter den som har den största gödselstacken för då behöver jag inte oroa mig för pengar sen, haha vad vet jag..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback