Det kommer aldrig hända

MEN jag skulle vilja tatuera in mitt personnummer på foten, kommer ju aldrig bli så eftersom jag är mesigt rädd, egentligen vet jag inte varför. Har rätt så hög smärtgräns, kände knappt när jag ramlade ner i en grop, fick två hästar över mig och fick flera sprickor i handleden- mamma fick tvinga iväg mig till sjukhuset. Drömma kan jag ju alltid, men kommer vara den ända som inte har någon. Får väl vara nöjd för de lilla jag har, den fula piercingen i naveln..haha, eller så får jag i värsta deperata fall rita dit en henna ;)





Kommentarer
» madde

hahah, nee men kom igen nu =) klart man är rädd. ja var skit nervöst. men de gör inte så ont som man tror. tänk på att de finns folk som tatuerar hela kroppen, så ont kan de ju inte göra på dig? ingen dom dött av de heller :D

2008-11-10 22:04:43
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
» Annica

Klart du törs! Naveln gjorde mycket ondare o det vågade du ju!!! Ses i morgon Pusss

2008-11-10 23:40:26
URL: http://spoile.blogg.se/
» Anna

frida då, skärp dig nu =) jag & madde ska snart iväg igen, o då ska du med!

2008-11-10 23:50:34
URL: http://annfor.blogg.se/
» emelie

.. jag har gjort på foten två gånger och de gjorde lika ont båda gångerna..

rygggraden kändes inte jämnfört med foten!

2008-11-11 07:51:26
» FRIDA

madde: ont det gör de och ingen har dött än men jag blir väl den första isåfall. hehe



Annica: tyckte inte att naveln kändes alls, hmm. nej det gör vi ju inte :(



Anna: ooh gud det kommer bli min sista dag i livet, haha!



emelie: hmm kanske att jag ska komma på ett annat ställe att göra den på isåfall OM jag kommer att göra någon :P

2008-11-11 11:11:16
» Lajs

men frida, jag har ju gjort en tatuering precis där och tro mig det gör fasen inte så ont. Mitt största problem var att det kittlades som faan..:P

2008-11-12 21:17:24
URL: http://metrobloggen.se/lisaostlund
» FRIDA

Lajs. okeej,kittlades!? är de mörjligt? :P för jag kommer dö kommer aldrig våga, jo om jag är full kanske men de får man ju inte vara så då var ju de med kört. haha

2008-11-12 23:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback