De är väl klart

Såklart att jag har gått och blivit sjuk, så pass att jag knappt orkar röra mig. Slutade 14 idag och det var för väl det, skulle sen iväg och sko Milli, Hade mosat på mig kläder som om det vore -25 grader ute och ändå frös jag ihjäl! Kom hem till mamma och pappa igen vid 18, tvärdäckade i soffan och där ligger jag forfarande. Nu känner jag mig lite bättre men det är väl för att jag tagit en alvedon och ipren. Jag kan bli sjuk vilken annan helg som helst men inte den här. Lisa är hemma från Italien över helgen, Tommie fyller år och jag måste börja packa ihop lägenheten! Men med min vanliga tur ska väl något gå fel, så typiskt!

Nu ska jag trycka i mig lite glass ihopp om att febern försvinner, önska mig lycka till.


Kommentarer
» Annica

Men Dolly då, krya på dig!!!

2008-11-06 23:45:47
URL: http://spoile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback