11 mars

Kortdag idag, det kunde jag bara se mig i himlen efter, hade nog också förträngt vilket datum det var idag men det blev jag snabbt påmind om efter sisodär 15 min- 11.e och alltså utbetalningar från Migrationsverket! Man kan bli galen, visst det är inte så lätt med nytt språk osv. meeen det blir inte bättre för att man är otrevlig och gormar och skriker på sitt språk för det vill jag lova att jag inte fattar ett dyfft av.
Efter jobbets slut blev det ett träningspass för Anna, var helt okejnöjd i slutet, fick också ett jobberbjudande på Flyinge och ett i Danmark idag kanske inte vore så dumt med nått av det?




"Slutet på resan och början på
 en ny, med eller utan dig.."

Kommentarer
» Hanna

Ah vad ar det for jobb Frida??:) Sok jobb har!! haha

2008-03-12 14:37:49
URL: http://hannaevaisabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback