Upp och ner

Spontana kvällar blir alltid bra, nästan..Sandra och jag kom på att vi ville se fotbollen nånstans så vi drog oss till Kupolen och "snodde" lite fint två platser vid mamma och pappas bord. Efter det gick vi hem och gjorde ett snabbombyte och vidare till Niklas för att förfesta innan det blev..Statt såklart :P Efter det är ett kapitel för sig som vi bara kan glömma.

Tävling idag, dressyr, en gren som jag aldrig har förstått mig riktigt på och gör fortfarande inte, nej tror att det är bäst att jag håller mig till hoppningen!



"bara att fortsätta le.."

Kommentarer
» Madde

Jasså? Du vann säkert även fast du säger att det gick dåligt :P

2008-06-17 21:14:17
URL: http://madelenebeggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback