Sälen

Jag sa att det skulle bli kul, men fasen nästan allt blev över förväntan, Sälen 07-08 - JAG VILL IGEN!! Behöver egentligen inte säga så värst mycket mer, men ska ändå sammanfatta det i mycket grova drag.
Söndags åkte vi upp;

(+ Madde, Hanna och Anna i våran bil. Lisa, Johan, Eric, David och Danne i den andra)

På kvällen blev det fest hos Sandra i Gubbis, alla nöjda och glada;


Skulle egenligen ha blivit HC efter det men vi fick reda på att det var megakö och knökad lokal så vi festade vidare.


Måndag-Nyårsafton. Afterski!! Nästan det roligaste på hela resan, Malin, Jag, Lisa, Danne, Eric och Johan var där och härjade. Fest blev det i våran stuga på kvällen, först själva och sen kom grannarna. Vidare till Värdshuset och träffade mycket roligt folk, hem igen och hade efterfest;



Tisdag blev allmänt lugn, först, vi tog liften upp till toppstugan och gick sen ner. Var meningen att det skulle vara slutfesta men nejdå inte det inte, Malin och Jag stannade i stugan och bastade medans dom andra åkte till Lammet och Grisen och åt, vid halv 12 var vi igång igen, kvällen outfit blev softkläder för dom flesta..


 Onsdag bar det av hemmåt och då var vi ett mindre taggat gäng.

Tack alla för ett jättebra nyår och väldigt roliga dagar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback