Lugnt var det?

--

Nu måste jag börja med att säga att det var ett tag sen jag skrev, igen.. meen de har verkligen inte hänt något roligt den här veckan, bara en massa jobb och lite träning. Måste också fortsätta och erkänna att det där med att vara lugn och nykter två helger i rad inte gick så bra. Helgen började med singstar och vindrickande ifredags med Madde och Johan, treevligt :) Lördag pallrade jag mig upp halv 9 för att åka till stallet, en snabbis till stan med Sofia också, jobb såklart till stäning och sen hade jag, Malin och Sofia filmkväll (natt) såg thrillern med Lindsay Lohan, I know who killed me, helt ok film lite tråkigt slut bara. På tal om att jag var på stan så hittade jag mig faktiskt ett par skor, svarta lite mer vardagsfina, ni förstår säkert + ett duschdrapperi. Badrummet är nog det rummet jag mest lagt ner energi på, hur knäppt är inte det då? Men nu har jag iallafall rosa drappri, handdukar och toalettborste bara mattan som fattas.
I förmiddags hade laget träning för Malin eller ja halva laget iallafall och dessutom på "fel" hästar. Erica fick ta sin andra och jag fick låna en av Malin =), My hjälpte till som hinderpersonal och Sandra hade annat att tänka på..Att hästar har fyra ben är inte alltid bra, eller nästan aldrig, för även om dom bara har ont i ett av dom så är dom ändå inte till nån nytta eller nöje. Men än har vi inte gett upp, snart är vi allt på g igen!

Sängen nu, leeeedig imorron, fy sjutton vad gött!

God natt



Kommentarer
» Elena

Haha ush nu känner jag mig ännu trögare, jag har nämligen också ridhuset vägg i vägg. Haha. Nej men det förklarar ju saken lite om du bara ledde en sväng :) Vad är det för pålle du har?

2008-01-21 07:45:27
URL: http://elenaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback