Inlägg

Då var även den här helgen till ända, en utan fest och med mycket jobb, men tänk att jag överlevde faktiskt. Nästa helg blir det samma sak, tänker "spara mig" till lönehelgen och köra på stort då istället..;)
Dagen idag har varit allmänt tråkig, jobb och sen efter det iväg och tränade -ben! så imorron kommer jag väl inte kunna gå, hade redan träningsvärk från ilördags, meen vad gött det är att träna. Får hoppas att jag kan klämma in det även när Lotus är frisk och igång.

Nej nu avslutar jag det här meningslösa och tråkiga inlägget tillsvidare.

Kommentarer
» emelie

oo hoppas verkligen att du och malin kan komma till sthlm under lönehelgen och festa med oss, skulle vara så kul om ni kunde! Puss

2008-01-16 17:12:43
» L

Hur klarar du flera helger utan fest? jag har inte festat den här helgen och jag är så sjukt uttråkad:S ändå har jag ju festat i veckan... du kanske kan lära mig?;P

2008-01-19 23:46:40
URL: http://www.metrobloggen.se/lisaostlund
» Frida

emelie: jag skulle gärna vilja om jag kunde, men måste jobba lördag :(

L: jag ska erkänna, jag klarade inte att hålla mig den här helgen, meeen det var faktiskt inte mitt fel ;P haha jaa jag kan ge dig tips och råd med inte besvisa det själv ;)

2008-01-20 23:19:39
URL: http://minimicro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback