Har du inget liv? Jobbnarkoman?

-


Dom frågorna fick jag av idag på jobbet, haha ja man kan ju börja undra. Jobbpasset var idag 7.15-15 i Sandviken och sen 17-21.15 på Stora, däremellan hann jag ut till stallet och tog hand om lilla hästen.
Igår gjorde jag något som till och med förvånade mig själv, jag åkte iväg till Davids och tränade, 08.00 på morronen! Det trodde jag väl aldrig om mig själv, men gud så gött det är, faktiskt. Idag hamnade jag dock på minus-stecket, ingen träning förutom 20 min promenad med Lotus och inte ätit värst bra heller, får bli bättring ihelgen- inget festande och bara en massa jobb. Vad är det som händer? ;)

Dax för sängen, så jag orkar upp och rida kl.08 med Malin =)



image259

Kommentarer
» Elena

Oj, hur fasen hann du med hästen på mindre än två timmar? :D Jag är alltid skitseg i stallet, jag brukar va där typ fyra-fem timmar, haha.

2008-01-14 12:47:04
URL: http://elenaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback