Dagens i-landsproblem

+


Klickade hem den här klänningen igår från Stylebystars men upptäckte nu att en till (finns säkert fler) i Karlskoga också har tyckt att den fallit henne i smaken, så funderar på om jag ska skicka tillbaka den? Eftersom Karlskoga inte är allt för stort och det är inte så roligt att ha en likadan klänning + att det kan lätt blir så att man tycks "härmas" (måste bara då tillägga att jag klickade hem den igår och upptäckte i-landsproblemet idag ;) Men jag vet inte, kan ju användas lite längre fram eller om man går ut i en annan stad, jag får se..

Kommentarer
» Hanna

Klart du sk ha kvar den, vem bryr sig om nån mer har en likadan :P visa bara att den e snyggare på dej :P pss. älskar din blogg!

2008-01-28 14:16:51
» L

Du kan ju alltid ha den när vi ska till strömsholm;)

2008-01-28 22:59:58
URL: http://www.metrobloggen.se/lisaostlund
» Frida

Svar;

Hanna: Hmm ja jag tror iaf. att den blir kvar, har nån mer dag på mig att fundera, att visa att den är snyggare på mig kan dock bli liiite svårare..:P

L: Ja den passar så bra in där;)

2008-01-30 00:08:53
URL: http://minimicro.blogg.se
» hanna

Man ska aldrig ge sig vika för nån annan :) jag tror lätt på att du e snyggare!

2008-01-30 13:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback