Gillar dig

Mamma och hennes son runt 4 år kanske idag på jobbet;

Sonen - Mamma jag gillar dig
Mamma - Jag gillar dig också
(x 10 gånger kanske..:P)
Sonen- Hur gillar du mig?
Mamma- Ehm det kan vi ta sen..när vi kommer hem och har lite mer tid ska jag förklara det.

Haha vilket svar men hur förklarar man  "hur gillar du mig?" och till en 4-åring också. Barn kan verkligen ställa dom mest invecklade och svåraste frågorna.

Hoppas alla har fått en bra Alla hjärtans dag, själv har jag jobbat verkligen hela dan och inte känt av ett dyfft av det, passar på och ger en STOOR kram till alla mina vänner här :)

Kommentarer
» Anna

Ja men det låter ju bättre än att sitta hemma iaf :) Du vet inte vart ni ska? :)

2008-02-15 10:27:52
» sandra

hahahahahaa små barn små barn... !

2008-02-16 22:04:10
URL: http://peaks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback