En vanlig fredag

Helg igen, jobb imorron egentligen men gav faktiskt bort det passet känner att jag behöver vara lite ledig. För en gångsskull ska jag försöka vara klar i tid jag med för att och festa och inte bara komma-svepa-gå.

 Slog mig just att det är jättefå, bara 1 dag kvar till både Hanna och Anna åker, guulp! :| Anna är ju iofs. "bara" borta 3 månader men Hanna ett helt (j*vla) år! - sorgligt men sant, men kan stå ut med saknaden för gudas vilka upplevelser ni båda kommer få :)

image272


Kommentarer
» Hanna

Haha goig bild! Vi kommer snart stå här och krama om varandra igen och säga "tänk att dte har gått ett helt år". Sen tycker jag ju att du kan komma och hälsa på också ;)

2008-03-01 00:28:08
URL: http://hannaevaisabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback