Lucia

Då var det helg igen och jag ska faktiskt göra ett undantag och för en gångsskull hinna med och skriva lite. Igår jobbade jag, tog ett extrapass 9-18, ångrade mig nått grymt när jag skulle gå upp men dagen gick iallafall hyffsat fort. På kvällen var det Idol final, så vi satt självklart bänkade framför tv.n, åt tacos och drack lite vin.

Idag blev det en trip till Örebro för att införskaffa dom sista julklapparna, och nu är faktiskt i princip alla klara. Till mig själv blev det en mössa och ett par skor- som om jag behövde fler, nej men jag var bara tvungen och dom kostade mig inte många kronor så.
Nej nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig iordning, ikväll blir det fest och Statt, några Örebroare kommer in hit så vi ska visa upp det lilla vi har..

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback