"Det var på tin"

En vecka sen jag skrev sist nu, kan ju undra vart den här veckan tog vägen. Personalfesten i lördags var iallafall kul, speciellt förfesten som alltid. Det slank ner både det ena och det andra, så mycket mer om det behövs nog inte sägas.

Igår åkte jag till Askersund för att träna och kom hem i förmiddags, det gick bra så jag är nöjd. Just nu sitter jag på jobbet och blir kvar till stängning, efter det blir det vidare till Micke och Patricia som har inflyttningsfest, och om jag tror rätt kommer det nog sluta med både Statt och efterfest. Lugn kväll måste det bli för mig, imorgon går flyttlasset med dom stora grejerna från lägenheten.

En snabb kort uppdatering får räcka så länge.

Tack o hej!

Kommentarer
» Anna

du är kass på uppdatering nu fritte! =)

2008-12-09 20:35:41
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback