21 år, 5 dagar till julafton

Då har man kunnit blivit 21 år också då, i förrgår. Jag jobbade hela dagen så det blev inte mycket till firande då inte, men några packet fick jag allt, bla ett nytt bismarkhalsband som jag är helnöjd med, som jag tjatat om det jag tappade. Tack så mycket alla! =) På söndag kommer istället släkten och firar mig, får hoppas att jag inte är allt för bakis efter lördagen och Al Azif. Ikväll blir det nog 20 årsfest, är sjukt trött just nu så skulle helst bara vilja ligga inne och mysa men nej fest är nog roligare. Imorgon ska dom sista julklapparna handlas också!


Kommentarer
» Erica

Grattis i efterskott! :)

2008-12-19 19:29:41
URL: http://ericanz.blogg.se/
» FRIDA

Erica: Tack o tack=)

2008-12-22 10:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback