Vit helg

Jamenvisst trot eller ej, men jag har haft en vit och nykter helg! Man kan ju undra hur det kommer sig och ärligt talat så har jag inte haft något val den här helgen.
Ifredags blev jag själv hemma (eller ja Simon stannade hemma men sov när jag var vaken och tvärtom..) var ute kl.8.00 och tränade med Malin sen blev det jobb hela dan till stängning och sen åkte vi i princip bara hem och sov.
Lördagen var mest vrrigt, var ute och red på förmiddan sen hem duschade och fixade till mig och tillbaka ut till stallet för att shamponera Lotus innan det blev jobb- till stängning även den här dagen. Efter jobbet blev det lite tv-tittande med Sandra och vid 12 var det dags att sova.
Idag var det en tävlingsdag igen, kl.04.20 ringde klockan och det var bara att gå upp..Säffle blev det idag och han fick hoppa runt två 120, skötte sig väl både si och så, det kan inte vara lätt att vara så stor men ändå ha så liten hjärna..:P

image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback