Tävlingshelg

Ihelgen har det varit tävling både lördag och söndag i Karlstad. Var inte ett dugg taggad innan och ville iveckan nästan stryka mig för att han hade gått så dåligt, dessutom var det inne och min häst har definitivt inte varit en inomhus häst så det gjorde inte saken mycket roligare. Men tänk hur fel jag hade =), blev inga vidare resultat men som han hoppade. Inomhustävlandet var inga problem, förut har han varit spänd som en fiolsträng när han kommit in och varit rädd för minsta lilla men även han kanske kan ha mognat i huvudet, hoppas så. Har också gjort debut med att ramla av på tävling (haha!), i omhoppningen i 115 fick jag till det och ramlade av, gud så förvånad jag blev och även Lotus..Var faktiskt inte bara jag som lyckades med det ihelgen Malin fick också till det (trot eller ej!). Hon slog på stort och vann 125 också med Bella :).
Dopingkontoller vad något vi råkade ut för på våra hästar, både Malin och jag. Fick stå och vänta tills dom skulle kissa (högst 2 timmar..) vilket var troligt att dom skulle göra "bara sådär" neej, så det slutade iallafall med att dom fick ta blodprov, så får vi se, vad jag vet så har inte min häst fått något så att han ska vara dopad..
    Så helgen har med andra ord varit kritvit, fredags var jag bara hemma och igår blev det hyra film. Nästa helg är det ingen tävling så då blir det nog fest för fulla muggar igen, vi får se vi får se..




image150    image151


Kommentarer
» Anna

GUUD va fin han har blivit! :)

2007-09-16 20:11:44
» Frida

Anna;
Tack och tack för det :)

2007-09-16 20:19:14
URL: http://minimicro.blogg.se
» emelie

O man längtar inte liiite tillbaka till hästlivet när man ser såna bilder, ni ser så bra ut ihop!! jag har iaf blivit medryttare nu på en häst, kunde inte hålla mig borta längre;) kram

2007-10-06 12:01:31
URL: http://www.emlyb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback