Köp till hemmet

Idag har det varit fullt upp från morgon till kväll, ja till nu ungefär. Gick upp halv 8 imorse, åkte till stallet och red. Halv 11 åkte Simon, mamma och jag till Örebro, Simon skulle fixa tandställningen och jag tog en sväng på stan han inte så mycket så det blev ingen shopping alls där. Efter det blev det Rusta, skulle leta efter vågen och badrummsättet  men fick med mig en hel del annat också. Billigt och bra då är det kul att handla, hehe. Har varit på Rusta en gång förut för väldigt längesen men minns bara att det såg ut som Lidl och att det inte fanns ett dyfft. Men nu så minsan..
  • Vågen
  • Badrummssättet
  • Hörnhylla
  • Tvättmedel + sköljmedel
  • Hygienartiklar

image146


men mera, kommer inte änns ihåg allt. Men Rusta blir nog att besöka fler gånger iallafall för att köpa tvättmedel det var ju superbilligt =)

Marieberg blev nästa stopp för mat, tog en snabbrunda där med men hitta inget speciellt. IKEA nästa. Där blev det
  • Köksredskap
  • Vinöppnare
  • Klädförvaring
  • Handdukar (blä för att köpa de, tråkigt och dyrt :P)
  • Skohylla

image147


Letade efter kuddar att ha i soffan men det fanns inget som passa så när jag kom hem blev det en tur till Jysk, och där hittade jag lite mer.
  • Kuddar till soffan
  • Påslakan
  • Ansketter
18-21.15 jobbade jag, kollade lite på  "Se upp för dårarna" och nu tänker jag sova.

God Natt

Kommentarer
» Madde

Jäklar vad du shoppar hela tiden! :D
Ska bli jätte kul att få se lägenheten!

2007-09-07 18:46:44
URL: http://madelenebeggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback