Inflyttningsfest och Sahara Hotnights

Ilördags blev det en helrolig kväll-natt med inflyttningsfest och Statt. Kändes som att jag var där flera timmar även fast jag kom dit vid 12 och även fast Sahara Hotnights spelade. Som vanligt är jag halvdödad efter att ha trängt mig längst fram i mitten..Efterfest blev det efter Statt men vid kvart över 5 halv 6 fick jag nog av det goda och knallade hemmåt, inte allt för långt för en gångsskull.

Igår var det enbart en slapp och städdag. Hanna kom och hjälpte mig, tack för det! Malin rullade in någon gång vid 13-14 men sista städrycket orkade vi inte med förens halv 5 ungefär, usch vad det är tråkigt att storstäda:P

Tack alla för inflyttningspresenterna och för en rolig kväll! =)



bilder kommer


Kommentarer
» Madde

Tack för i lördags :D
Jag blev nog lite föör dragen. M fick nästan bära in mig haha

2007-09-10 21:14:39
URL: http://madelenebeggren.blogg.se
» Lajsen

det var kul å träffa dig igen;D har ju inte blivit så mycket på senaste tiden:P

2007-09-11 09:06:40
» Frida

Lajsen;
Tack det samma :D nej verkligen inte =( får ta och styra upp de där med sthlm =))

2007-09-13 12:30:34
URL: http://minimicro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback