En dag för tidigt

Idag kom jag till jobbet 7.40 och trodde att jag skulle jobba till 12 men inte..Jag hade såklart kollat en dag förtidigt och skulle inte jobba alls idag så det vara bara att gå hem igen.

Igår besökte jag stan och hittade faktiskt 2 par skor som sitta fint nu. Ett par stövletter och ett par stövlar (som trot eller ej satt bra över vaden och inte var 5 storlekar förstora..). Det fina (och roliga som alltid när man hittar nått bra) var priset, stövletterna 799:- och stövlarna 995:- hm så nu är frågan för vilka jag ska köpa och kommer använda mest?
 
        
image148                             image149
(Dom är snyggare i verkligenheten)

Kommentarer
» Madde

Japp, och jag har nu bestämmt mig för att tacka nej. (Han är ju trots allt inte den roligaste)

2007-09-13 20:42:06
URL: http://madelenebeggren.blogg.se
» Lajsen

dom där stövletterna är grymt snygga, har också kollat på dem:P

2007-09-14 10:44:48
» Frida

Lajsen;
Jaa men dom är ju de, men jag kommer ju aldrig kunna bestämma mig vilka jag ska ha med min jäkla beslutångest:P

2007-09-16 19:02:17
URL: http://minimicro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback