v.39

Veckan som har varit har gått i ett.
Måndag: Jobb sen ner till stan, hittade faktiskt lite.
  • Senapsgul polo- H&M
  • Grå/svart stickad klänning- H&M
  • Benvit stickad stor mössa- Lindex
  • Guldig sjal- H&M
Tisdag: Jobb, träning på kvällen, gick väldigt bra så det var kul.

Onsdag: Jobbade kortdag så Madde och jag tog sen clion in till Karlstad för att shoppa. Har nog aldrig tagit så lång tid att komma in som då, herregud vad vägarbeten och knövel. Fick inte allt för lång tid där inne men fick allt med mig saker hem.
  • Blå/gråa jeans- Monki
  • Lila/rosa oversize tröja- Monki
  • Benvit t-shirt klänning- Gina Tricot
Väl hemma från Karlstad var det bara att åka ut och småhoppa hästen lite.

Torsdag: Flängde och for hela förmiddan överallt kändes de som, halv 3 tränade jag för Malin och sen blev det jobb till kvällen.

Fredag: Jobb, sen ut och trimmade hästen, shamponerade och packade inför tävlingen. På kvällen var jag hos Emma som hade en liten "Hejdå fest". Fick god mat och efterrätt, kollade Idol (tack för att Knut åkte ut!) och flummade med cameran :P

Lördag: Klockan ringde 5.15 och det vara bara att kliva upp för att göra sig redo för en tävlingsdag i Kumla. Regn och rusk hela dan men även det överlevde vi.
Hade bestämt att det skulle bli fest på kvällen, lönehelg och allt, men nej tillslut övervägde jag att faktiskt hålla mig lugn så det blev filmkväll för mig och Malin.

Söndag: Tänkte jag gå upp och vara pigg för att jag hade ju faktiskt stannat hemma på kvällen, men nej när klockan ringde var jag likförbaskat lika trött. Nästan så att jag blev lite arg för hade varit lika trött om jag hade festat, haha. Kumla blev det även då och en heldag i regn.

Idag är det måndag och ny vecka, ledig idag så har i princip bara sovit och slappat hela dagen =)
Dags att göra lite nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback