Plus i kanten

Idag gick jag upp klockan 8.00 för att köra lillebror till tandläkaren i Örebro. Efter det blev det en sväng på stan, en stickad tröja och strumpbyxor inhandlades. Jobb blev det nu till kvällen som snart är slut. Bara att gå och lägga sig för att göra om samma visa imorgon. Då ska vi inte vara där inne förens 11.45 men tro inte att det blir sovmorron för de inte, nejnej innan det ska hästen hinnas med så det blir att gå upp 7.00 imorgon. Så på dom här 2 dagarna kommer jag allt tjäna ett plus i kanten för att jag är så snäll och ställer upp och kör ;). haha. Nog om det imorse när vi åkte var det svinkallt ju, bara 6 grader! Jag behöver en ny jacka!

image173

image175

image178

image181

Alla jackor kommer från Asos

Nu är frågan för vilken av dom också, parkas eller kappa? Sen skiljer sig ju priserna ganska mycket från varandra så får nog kolla över vad min plånbok tycker också..Tänk om man var rik, säger inte att man blir lyckligare men visst skulle det vara lite lättare ibland,jojo.




Kommentarer
» sandra

vad du shoppar frida ;) ingen dålig plånis du ligger inne med ! haha

2007-10-08 20:52:42
URL: http://peaks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback