Fy f*n

Idag har jag varit väldigt,väldigt sjuk, bakis..Skrev i ett inlägg för ett tag sen att jag aldrig har varit så bakis som då, men idag tog det priset! Fy vad jag har mått illa och gör forfarande. Om det ändå räckte med det, nej jobba skulle jag göra på köpet också. Började med att försova mig och kom till jobbet 20 min senare än vad jag skulle, och sen efter en timme så trodde jag att jag skulle dö..Blir inte till att festa nått mer när jag sen ska upp och jobba, det kan jag nästan svära på efter idag.
    Igår blev det (som ni nog förstått) fest, Jocke fyllde 21år, jobbade till stängning och hade bara tänkt att festa lite och kanske till och med skippa Statt, men det blev rena motsatsen, mer än det behövs nog inte säga. Tack alla för igår och en riktigt kul och galen förfest =)). Innan jobbet igår åkte Sandra och jag med mamma in till Karlstad.
  • Skärp -Monki
  • Knästrumpor- H&M
  • 2 par skor- Din Sko, stövlar och "vinterstövlar"
  • Strumpor- Lindex
  • Kjol- Carlings

image185

Nej nu ska jag avsluta den här hemska dagen, sängen väntar.
Sov gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback