Fröken Frida

Idag har jag (håll i dig hårt) anmält mig som springvikarie, japp varför inte liksom kan ju jobba som de när jag är ledig på Kronis eller när jag inte börjar förens 17. Men jag sa att jag absolut inte ville jobba inom skolan, skulle aldrig våga stå och ha en hel klass, nejnejnej :P.
Annars händer det inte så mycket, ännu en helg och lite till har gått. Lördags åkte jag till Askersund- Markebäck och trände med hästen, kom hem kvart i 3 till lägenheten och började kl 3, jag hann ;) och på kvällen blev det fest. Söndagen sov jag bort halva dan sen blev det bara slapp med film på kvällen. Igår var jag ledig så då hann jag träna för Malin.
Nu måste jag göra mat och sen ut och träna.


Kommentarer
» sandra

haha ellerhur! fridas plånbok är aldrig tom =P nääe jag kommer hem på måndag ! så nästa lördag är det hotellet vaa? ;) haha.

2007-10-09 19:36:36
URL: http://peaks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback