Beställning

Idag skickade jag iväg en beställning till H&M, hade sätt ut en massa som jag ville beställa men tillslut blev det faktiskt inte så mycket, funderade ut vad jag verkligen ville ha och behövde..Guld stjärna till mig.
(Från och med idag får man 20% istället för 10, tur att jag inte beställde igår som jag hade tänk..)

image184

Idag har det inte hänt allt för mycket, var till Loviseholm och tränade för Lotta och det gick super, alltid lika kul när man kommer från en träning som man känner att man verkligen har fått ut något av.

God natt =)

Kommentarer
» L

sån kofta har jag med:) fast grå, skitsnygg!

2007-10-20 09:17:32
URL: http://www.metrobloggen.se/lisaostlund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback