Beslutångest som alltid, hjälp mig!

Nej någon jacka hittades inte. Hitta faktiskt inte värst mycket idag, en kjol från Monki hittade jag iof. och det har jag letat efter rätt länge, sen blev det en t-shirt från Gina Tricot och en grytlapp (jag var i stort behov av en sådan :P) från Indiska.

Satt och kollade runt lite på Asos förut och hittade (trot eller ej) jackor och inte en såklart så att det någongång kan bli lite enkelt för mig, nej utan två! Och dom som verkligen känner mig vet att jag har jordens beslutångest (läs Hannas blogg om idag, så förstår ni nog lite..) så nu kan jag ju såklart inte bestämma mig. Om det ändå kunde vara olika priser på dom så jag iallafall kunde skilja på dom så, men nejdå. Så nu ber om hjälp om vilken jag ska beställa hem.

Jacka 1


  
eller

Jacka 2

  


Kommentarer
» Hanna

Köp den varmaste för båda vra jätte fina=)

2007-10-25 23:07:15
URL: http://hannaevaisabella.blogg.se
» Madde

Båda två var fina men jag tycker den understa alltså jacka nummer 2.

2007-10-26 11:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback