Alla kan inte älska alla

Idag hade jag heldagsjobb , 8-45-18 och det märks verkligen när det börjar bli knapert i plånboken hos kunderna för usch vad segt det blir då och det kan man säga att nästan hela förmiddagen var, seg.
Lite småfight blev det på jobbet idag också, jag säger inte att alla måste älska varandra för det funkar inte (det förstår jag också), men jobbar man tillsammans så kanske man kan (och måste) bjuda till lite ibland för att det ska fungera. Hmm ja vissa tycker nog inte så, det visades tydligt idag. Nog om det.
Annars börjar jag känna mig som människa igen efter helgen och har börjat ladda om för nästa, det sägs att det ska festas både fredag och lördag, vi får se hur det blir med det..

Bilder från helgen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback