Två helt fantastiska dagar

Nej det var med enbart ironi. Dom två senaste dagarna har varit allt annat än fantastiska, allt som jag har gjort eller har med mig att göra har i princip gått åt helvete. Det började i onsdags när jag kom och skulle ta in hästen så kunde han bara gå på tre ben,  hopp ingen Lotta-träning, sen flänga och fara fram och tillbaka för att boka av tiden, lämna pengar och fixa.
   Det fortsatte på torsdagen då Sandra ringer och säger att jag måste flytta bilen för att Securitas var där, så jag kastade mig upp ur sängen, slängde på mig kläder och sprang ner, men hann jag? Nej, nej så fick parkeringsböter på 300:- och varför hade jag ingen aning- då begav Sandra och jag oss till Polisen. Där fick vi förklarat för oss att jag hade stått i "vild marken" och att det var därför. Jahopp var ju typiskt då eftersom jag enbart ställt mig så för att vara "snäll". Efter det fortsatte dagen med att jag skämmde ut mig både hit och dit på jobbet så tillslut höll jag på att gå hem.
Hm ja så idag vågade jag mig knappt ut för att jag inte visste vad som kunde hända, men tänk att idag har det faktiskt gått rätt så bra. Åkte ut imorse för att kolla till den lille stackaren istallet, sen jobb till 12, efter det drog mamma och jag in till Örebro och shoppade lite. Nu ikväll ska jag bara sitta här, kolla idol och ladda för imorgon.

"Ha,de"

=)

Kommentarer
» Madde

Men Frida! Och som gräddet på moste fick du böter :( vart hade du parkerat då?

2007-11-24 00:14:45
URL: http://madelenebeggren.blogg.se
» sandra

hahahaha i vildmarken, för det är ju så JÄVLA vild mark där !! OMG

2007-11-27 19:50:00
URL: http://peaks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback