Nu så åkte tummen ur

Och jag ska ta mig ann att blogga om lördagen. Började som sakt lite smått korka upp hemma hos oss vid 5. Halv 7 stog våra svart-taxis utanför och sen till Kupolen. Innan jag änns hann komma in där såg jag ut som ett tajkon. Min kära vän Malin drämmde! dörren i väggen så att det föll snö från taket, markisen vad det nu var och ni kan ju tänka er var det hamnade. Javisst allt över mig! Så såg minst sakt ut som en snögubbe när jag kom in, så anlände jag :P
Kvällen fortsatte med drickande, ätande och med en trollkar. Jag är forfarande helt knäpp ihuvudet efter det, jag fattar absolut inte hur han gör, helt grym, nästan så att man blir arg ju, men gryyymm! På något sätt under kvällen hamnade jag i en bil som gick till statt och Mange Schmidt. Festandet slutade vid halv 6 någon gång, då hade jag fått nog efter den tidiga starten.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback