Lekskola

Idag har dagen gått i ett. Fick jobba nere i Sandviken från 10-18, det bästa med att jobba där är att tiden går så himla snabbt men det värsta är att det pratas olika språk både från höger o vänster, eftersom flyktingförläggningen är våran granne, och jag fattar ingenting! Så tillslut började jag ha lekskola, tog fram papper och penna sen fick dom börja rita och skriva ner det dom villa ha sakt eller gjort. Uppstog dock ett problem iallafall när en skrev ner summan han ville ta ut (tänkte att siffrorna är ju iallafall lika), det såg ut som både en 1.a och en 7.a men jag chansa på ett av det och hade faktiskt rätt för en gång skull.

Idag kom min jacka :D meen överväger faktiskt om jag ska skicka tillbaka den och ta en storlek större. Tror nästan det så att jag får riktigt plats med en tjocktröja, är nog bättre att den är åt det större hållet än tvärtom.

Nej nu somnar jag nog snart här, lika bra att gå och lägga sig, klockan kommer ju roligt nog snart ringa igen..

Nattinatti

Kommentarer
» L

Det där med lekskola påminner mig om när jag är på dagis, fast barnen kan varken prata eller skriva. Men vet du, om man gissar tillräckligt många gånger så får man rätt tillslut;)

2007-11-17 12:07:57
URL: http://www.metrobloggen.se/lisaostlund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback