Klockorna stannade, i princip

Några dagar sen jag skrev, vart tog dom dagarna vägen? Antagligen seglade dom iväg med en massa jobb.
Och så har det varit helg, igen..Hade först tänkt att strunta i att festa men ändrade mig ifredags. Det blev fest för fulla muggar igår och till slut var jag inne på Wickan där Takida skulle spela- heelt själv! Men det löste sig det med och jag hittade mig en "ny vän", nu i efterhand skulle jag nog aldrig gå in och göra samma sak som igår, men allt ändras (konstigt nog) när man blir lite "småfull". Kvällen avslutades med efterfest, en rolig sådan.
En helt klart rolig kväll även om jag hade föredragit och velat delat den med min vänner.



=)

Kommentarer
» Madde

Haha tack för den du ;)
jag kommer bli en glasögon-orm frida!

2007-11-20 23:06:15
URL: http://madelenebeggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback