Djävulen och jag

Gårdagen förstördes inte ett dugg av min förskylning och det blev festande med allt från militärer, flyvärdinna, polis,tomte till tepåse (!). Ja det var en som hade klätt ut sig till tepåse, hur kan man änns komma på det? Riktigt bra var han iallafall, han hade fått mitt pris om bästa utklädnad hade funnits. Synd att jag glömde min kamera hemma men jag vet att Magnus klickade ett antal.
Senare på kvällen begav vi oss till det andra hotellt, Madde blev trött och gav upp innan vi kom in där och dom andra tappade jag också bort en efter en. Så själv knallade jag in där och jag tror nästan alla (inklusive jag) var utklädda till djävul men jag var den ända med knallröda strumpisar och med djävulsgaffel, treudd eller vad det nu heter. Nästa år ska jag vara ute i god tid och hitta på något roligt, det finns ju hur mycket som hellst man kan vara.
image216
    Skrev att jag hatar att vara förskyld så pricken över i.et igår var väl att jag först blev jättehes och sen helt plötsligt tappade rösten helt! Imorse när jag vaknade hade den inte kommit tillbaka och den har knappt det forfarande. Lite smått handikappad kan jag erkänna att man blir bara en sån simpel grej som att svara och prata i telefon går ju inte. Dom ringde på förmiddagen och frågade om jag ville jobba, jovisst ville jag men kunde jag, neej, typiskt jag som vill och behöver jobba så mycket som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback