Vad vet man?

För tillfället händer det en hel del, vet inte änns var eller hur jag ska börja, men har iallafall flyttat hem nu. Ilördas blev det hemflyttning för Lotus och igår hämdades alla mina grejer. Var väl med blandade känslor som jag åkte hem men tillslut får man nog på allt, kommer sakna alla som jag lärt känna grymt mycket! och stackars Lisa som blev "själv" kvar i huset ;), men du är också snart hemm, och då blir det festa igen!
För övrigt trivdes jag jättebra och har lärt mig väldigt mycket på Strömsholm, synd bara att vissa människor ska förstöra det..





Har mellan flyttníngen hunnit med antagningsprov till hippologen nere på Flyinge också. Åkte dit ner i söndags och imåndags gjordes alla prov. Hoppningen kändes okej, dressyren rätt bra faktiskt, teoriprovet var ganska svårt men svarade på de mesta, springningen var inga problem och psykologtestet var konstigt :P - en snabb sammafattning av dan..

Ifredas blev det grillning, drickning och kubb på Strömsholm. Praktikanten söps under bordet och Malin fick kubb i huvudet ;P
Lördag blev såklart fest hemma med Madde. Vi började lite smått hemma hos mig, vidare upp på en fest i Bråten, Melkers efter det och det var meningen att det skulle bli statt men det kändes inte så lockande och hem kunde vi inte åka eftersom vi redan hade fixat efterfest så vi åkte på "mellanfest", där vi sen blev kvar.. Jag hade iallafall kul som alltid ;) hehe.

Nej nu måste jag börja packa upp, det är inte lite grejer som samlas på ½år..

Kommentarer
» Madde

Äntligen har du flyttat hem! :D

2007-05-23 22:50:16
URL: http://madelenebeggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback