Lite småkaos

Uppdatering från förra helgen..
Lördag blev som jag trodde festa och sen statt på kvällen, var väl inte allt för kul men efter det blev det efterfest med tequila osv.
På söndag hoppade Sofie, jag, My och Erica, även fast jag inte hade någon större lust till de så gick de bra, jag vann våran 3 kombinations höjdhoppning ;)

Itorsdags skulle jag egentligen åkt med till Högbo men behövde inte så i lördags åkte jag iväg till Kumla och tävlade lite. Han skötte sig hyffsat, var vild och galen i första klassen som jag trodde så i den blev det 8 fel i omhoppningen, sen i andra klassen var han tvärtemot första superfin! Har nog aldrig hoppat så bra på någon tävling, nolla på hinder men ett tidsfel. (60 sek var maxtid och jag hade 60.65..lite smådrygt men men.) Åkte efter det hem till Karlskoga och på kvällen blev det fest. Hade tänkt mig en ganska så lugn och nykter kväll men det blev snarare motsatsen..men kul det hade jag ;)
Söndagen var det bara att gå upp ganska tidigt, packade, åkte iväg och hämtade Lotus och vidare till Kumla. Han gick bara en klass och kändes rätt bra, petade 2 men ingen katastrof för de. Efter det "hem" och tillbaka till Strömsholm.

Annars nu så händer det en hel del, Lise ramlade av i lördags och bröt vristen, Eva måste åka hem på tisdag för hennes pappa har "krossat" knät så han kan inte ta hand om hästarna hemma och några hästar här har nog fått influensa så inga hästar får än så länge åka härifrån. Så igår flyttade vi våra hästar till ett stall lite längre bort så att dom inte blir sjuka, och så pricken över i:et är att det inte finns något ridhus där så idag har vi fått ridit alla ute i spöregn..


För övrig ska jag nog bli nunna, vad sägs om det?

Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback