Ännu mer shopping, fest och tävling

Blev inget jobbande ifredags så åkte ut till stallet på morgonen och hoppade med Malin sen blev det Örebro en sväng med mamma, fick med mig lite hem;
* Svart skärp - Åhléns
* Vita shorts - H&M
* Trosor - Gina Tricot

På kvällen blev det fest först hemma hos Linn och senare på kvällen Danny på Wickan. Var nog över ½år sen jag var där.. Kvällen avslutades hemma i Hannas lägehet.

Lördagen blev mest lugn (för lugn för min smak..) var bara ute istallet, red och fixade inför tävlingen. Kvällen blev seg och inget mer.
Söndag upp 04.00 och iväg till Skara och tävla (därav min sega och tråkiga lördagskväll). Red en 1.15 där han var 0-0 och placerad 5.a efter det debut i 1.25 där han var jätteduktig och fin, jag var nöjd =).

Igår jobbade jag för första gången igen på över ½år och några koder satte väl sig fast igen :P.

Idag blir det jobb igen och efter det ut till hästen.

Hejra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback