Lättirreterad

Skulle nyss ta och lägga till Madde som länk, men det gick inge vidare alls. Får bara upp att det är fel och bla bla så nu sitter jag här och kokar för mig själv för att det inte går som jag vill! Att en sån liten sak kan få mig uppretad, haha, men jag hatar när det inte går som jag vill på direkten det bara kryper i mig.
Jag hittade en lista hos Madde iaf. så det kanska kan lugna ner mig lite ;)

- Höger- eller vänsterhänt: Höger
- Humör just nu: Lättirreterad (tydligen :P)
- Favoritgodis: I princip allt för tillfället
Kläder just nu: Blåa ridbyxor, rutiga knästrumpor, grå pike och en blå v-ringad tröja.
Musik just nu: Ingen alls
Sommarplaner: Jobba, tävla, vill utomlands osv.
- Hur många kuddar sover du med: 3 st
- Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Vem är viktigast för dig:  Väldigt många, familj, vänner, hästen och hunden
Bio eller promenad: Både och, bio var dock längesen.
Är du kittlig: Verkligen!
Snarkar du: Inte vad jag vet
Stjärntecken: Skytten
Äckligaste insekten: Spindel!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Hmm, pigg och glad för jämnan kanske
Vad vill du jobba som? Inte en aning
Stökigt eller välstädat? Stödat, även om det oftast är stökigt
- Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej aldrig!!
- Gillar du att sjunga? Hehe jodå iaf. på fest ;)
Anser du att du är stark? Beror på vem man jämför med
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren! =)

Nej nu ska jag gå hem och kurera mig.
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback