Tävling

Helgen har mest bestått av en massa tävlande, Filipstad den här gången. Ilördags var det två klasser, 120 och så debuterade vi 130 och igår 120. Han har varit superfin och duktig hela helgen. 4 fel i 120, ett onödigt pet. 12 fel i 130, delvis min fel och 4 fel i omhoppningen i 120 igår- satsa lite för mycket ;)

Ilördags spelade The Poodles på Statt så där befann vi oss på kvällen. Det var en hel massa folk och en väldigt lång KÖ! Jag avskyr att stå i kö och brukar slippa det också för den delen men ilördags stog vi där så snällt och faktiskt nväntade på våran tur..

"Det var en gång en liten fågel som hette Roger..lalal"

hejraa



Kommentarer
» Madde

Snygging-Lotus!

2007-06-18 19:33:08
URL: http://madelenebeggren.blogg.se
» mysan

uh poodles var ju grymma i lördags, blåmärkerna du ser på min arm är från den kvällen ;(
svar: ja rosa är kanonläckert, hela mitt rum är är klätt i det nästan ;)

2007-06-19 00:10:04
URL: http://filin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback