Sol, sol, sol - jag älskart!

På tok för längesen jag skrev - jag vet, jag vet..

Äntligen har solen kommit! :D Hopps den håller i sig, är ju bara för skönt att sola! Ännu bättre är det ju också när man är ledig :P

Blev en hel del jobb förra veckan ändå och börjar allt komma in i det där igen med alla koder och allt.
Ifredags åkte jag till Strömsholm efter jobbet. Tänk att jag till och med lyckades ta rätt tåg, buss osv. till Strömsholm, har bara åkt tåg hem därifrån förut. På kvällen blev det fest och Westerqvarn, jag hade kul tills kvällen slutade för mig :P Stackars Lisa säger jag bara..
Hade lovat att följa med och hjälpa till på morgonstalltjänsten på lördagen men det kunde jag ju bara glömma, haha.
Kom iaf. upp vid 9 och vid 11 gick jag ner till tävlingarna.
På kvällen blev det förfest hemma hos mig och statt (som vanligt..) efter de.

Igår var det dressyrtävling som gällde, KM uppe på Valåsen. Gick inte allt för bra, men kom 3.a i klassen och vann km.et.

Idag har jag inte gjort alls mycket, solat och solat heeela dan, var en sväng på stan och fixade studentpresenter -var inte det lättaste, sen ut och styrkehoppade Lotus på kvällen.

Nu borde jag sova, jobb imorron.
Tack och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback