1 år sedan

Ett år sen vi var på Ayia Napa, gick på bal, tog studenten och skrek oss stumma. Vad tog det här året vägen? Vad jag har jag gjort? Ioförsig så har jag ju bott på Strömsholm lite mer än ett år men ändå..

I tisdags var vi och kollade på Anna, Madde och alla som var på bal, så fina så fina!

Iveckan har jag annars jobbat lite, solat, varit med Malin på tävling i Kumla, besökt stan och varit i stallet.

Imorgon är det dags för 88.orna att springa ut och ta studenten, själv ska jag jobba från 07.00-17.00, men har faktiskt lyckats fått lite ledigt mellan 11.30- 13.30 så att jag också hinner vara med och se :)

Nej sängen väntar, god natt!

  
                   

Bilder från Sara och Madde        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback