Vandrande fetklubba

Det lär jag snart bli för finns det något godare än Apetinas fetaost? Kan lätt sätta mig och äta enbart sådanna, vitlök persilja såklart, har tyckt om det förut men aldrig så här mycket. En förgyllning till salladen ;).
Upptäckte sen idag att den faktiskt finns med bara 3% fet, vilket gör att jag kan äta lite mer än vad som egentligen är "bra". Får hoppas på att den även finns på Kronhallen, det får kollas imorron ;P.


image92

Ledig dag idag så då blev det en tur till Örebro för lite shopping med Sandra, jag skulle verkligen inte ha nått, möjligtvis en tröja eller ett vanligt linne men som vanligt slutade det med lite mer.
  • Shorts- Vero Moda
  • Skärp-Vero Moda
  • Linne- H&M
  • Linne- H&M
  • Örhängen- Ur och Penn
Örhängena hittade jag faktiskt på rea och kostade mig hela 14:- och även skärpet 30:- så lite fynd har jag allt gjort idag. Nej nu ska de klickas hem lite reagrejer från internet sen blir det sängen,upp och jobba 7.45 imorron.

- Lite duktig har jag blivit, nu feströker jag bara.
- Ja jag med, livet är en fest. (Anna rökare av 1 paket om dan)
Ja jo så kan man också se på det hela =P

hejra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback